T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Dış İlişkiler ve Avrupa Birliği Genel Müdürlüğü tarafından 16 Mart 2026 tarihinde Ankara’da düzenlenen “Stratejik Koordinasyon ve İş Birliği Çalıştayı”, T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sayın Prof. Dr. Vedat Işıkhan’ın teşrifleriyle gerçekleştirilmiştir.
Çalıştaya Üniversitemizi temsilen Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Güner KOÇ AYTEKİN, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğretim üyemiz Prof. Dr. Birgül DEMİRTAŞ ve Eğitim Fakültesi öğretim üyemiz Dr. Öğr. Üyesi Sevilay AYDEMİR katılım sağlamıştır.
Çalıştay kapsamında, kurumsal kapasitenin geliştirilmesi, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve sosyal politika ile istihdam alanlarında yürütülen çalışmalar ele alınmıştır. Üniversitemiz, bu tür etkinlikler aracılığıyla akademik birikimini paylaşmaya ve paydaş kurumlarla iş birliğini geliştirmeye devam etmektedir.