Ufuk Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından düzenlenen 14 Mart Tıp Bayramı Töreni, akademisyenlerimiz, öğrencilerimiz ve davetlilerin katılımıyla gerçekleştirildi.
Programda açılış konuşmalarının ardından “14 Mart: Hekimliğin Bayram Olarak Kutlandığı Tek Ülke: Türkiye” başlıklı sunum yapıldı. Tıp öğrencilerinin gözünden 14 Mart’ın anlam ve öneminin paylaşılduğu programda, müzik dinletisi ve tango gösterisi de yer aldı.
Etkinlik kapsamında ayrıca öğretim üyeleri için akademik atama ve yükseltme töreni gerçekleştirilerek plaket takdiminde bulunuldu.
İnsan sağlığı için özveriyle çalışan tüm hekimlerimizin 14 Mart Tıp Bayramı kutlu olsun.