"Geleceğe Işık Tutan Üniversite"
  • Ana Sayfa
  • Kütüphane
  • Hastane
  • Engelsiz Ufuk
  • İletişim
Online İşlemler
  • Online Ödeme
  • ENSTİTÜMÜZ
    • Hakkımızda
    • Yönetim
    • Akademik Kadro
    • Aday Öğrenci Başvuru
    • Yüksek Lisans Programları
    • Ders İçerikleri ve Bilgi Paketi
    • Ders Kaydı ve Kayıt Yenileme İşlemleri
    • Genel Dilekçe ve Formlar
    • Tez Dilekçe ve Formlar
    • Tez Savunma Sınavı İşlemleri
      • Savunma Sınavı Öncesi Yapılacak İşlemler
      • Savunma Sınavı Günü Yapılacak İşlemler
      • Savunma Sınavı Sonrası İşlemler
    • Haftalık Ders Programları
    • Sınav Programları
    • Mezuniyet İşlemleri
    • Yüksek Lisans Akış Şeması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Organizasyon Şeması
    • İletişim
    • Ödeme ve Banka Bilgileri
  • AKADEMİK
  • ÖĞRENCİ
    • Öğrenci Bilgi sistemi
    • Aday Öğrenci/Başvuru
    • Ders İçerikleri / Bilgi Paketi
    • Akademik Takvimler
    • Ders Kaydı ve Kayıt Yenileme İşlemleri
    • Haftalık Ders ve Sınav Programları
    • Tez İşlemleri
  • ARAŞTIRMA
  • İDARİ BİRİMLER
  • İLETİŞİM
  • ADAY ÖĞRENCİ

Ders Kaydı ve Kayıt Yenileme İşlemleri

  • Anasayfa
  • Enstitümüz
  • Ders Kaydı ve Kayıt Yenileme İşlemleri

TÜM ÖĞRENCİLER İÇİN DERSKAYIT İŞLEMLERİ

Öğrenci Otomasyonu Kullanım Kılavuzu

DERS KAYIT İŞLEMLERİ:

1- Devam eden eski kayıtlı öğrencilerimiz 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi belirtilen tarihler arasında (OBS) Öğrenci Bilgi Sistemi’ne giriş yaparak Ders Kaydı sekmesinden sadece bulunduğu yarıyıla ait dersleri  seçilecektir. Ders seçimi yapılmadan önce Haftalık Ders Programları sayfasından haftalık ders programına bakılması önemlidir.

 İlgili dönemde ders gözükmemesi durumunda Müfredat/Bölüm Dışı Dersler sekmesinden de ders seçimi yapılabilir.

 

2- 2023-2024 eğitim Öğretim Yılı itibariyle Öğrencilerin sistem üzerinden ödeme tutarlarını görebilmeleri için öncelikli olarak ders kayıt işlemi yapıp kesinleştirmeleri gerekmektedir. Kesinleştirme yapmayan öğrencilerin borcu öğrenci bilgi sistemine (ÖBS) yansımayacaktır.

3- Öğrenci ders seçimini yaptıktan sonra öğrenci bilgi sisteminde ödemesi gereken tutar gözükecektir.

4- 2023-2024 Bahar yarıyılı için 2., 3., 4., 5., ve 6.Yarıyılda olan  lisansüstü öğrencilerimizin ödemeleri akademik takvimde ilan edilen tarihler arasında https://odeme.ufuk.edu.tr/ web sayfasından, Halk Bankası İnternet Şubesinden (öğrenim ücreti>Ufuk Üniversitesi>TCN/Öğrenci no) veya Halk Bankası Çukurambar şubesinden ilgili  hesabına ödemesi gerekmektedir.

5- Ödeme onayladıktan sonra öğrenci bilgi sistemi otomatik olarak derslere onay verecektir.

6- Ders seçimi yaptığı halde belirtilen tarihler arasında ödemesi gözükmeyen öğrencinin ders kaydı silinecektir.

7- Tezli programlarda 3.yarıyılda Seminer ve Tez Dersi seçilecektir.*

08- Kayıtlı olan tüm öğrencilerin her dönem başında ders kaydını yapmaları zorunludur.

09- Sadece tez çalışmasını alacak olan tezli öğrenciler sistemden Tez’i seçeceklerdir.

10- 3.yarıyıl öğrencileri ders kaydı yaparken programda ki “Tezli” ve “Tezsiz” ayrımına dikkat ediniz.

11- Akademik Takvimde belirtilen tarihlerde kayıt yenilemeyen veya kayıt yaptırmayan öğrenciler Pasif duruma düşer, öğrenci belgesi, staj yazısı, askerlik belgesi gibi belgeler verilmez, askerlik sevk tehiri yapılmış olanların sevk tehirleri iptal edilir ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

12- 5. ve 6.Yarıyılda tez dersini seçen öğrencilerin dilekçe ve formlarda yer alan "Tez Dilekçe ve Formlar" sayfasında yer alan Tez süresi uzatma dilekçesi ve Tez uzatma bedelinin ödendiğine dair dekontu enstitüye teslim etmeleri gerekmektedir.

 13- Öğrenim ücretinin akademik takvimde belirtilen kayıt  tarihlerinden  sonra  yatırılması durumunda aylık %3 gecikme bedeli uygulanmaktadır.

 

 

Muhasebe İletişim: ogrencibilgi@ufuk.edu.tr

Enstitü İletişim: sagbil@ufuk.edu.tr

  • Hakkımızda
  • Ödeme ve Banka Bilgileri
  • Yüksek Lisans Akış Şeması
  • Mezuniyet İşlemleri
  • Sınav Programları
  • Haftalık Ders Programları
  • Tez Savunma Sınavı İşlemleri
    • Savunma Sınavı Öncesi Yapılacak İşlemler
    • Savunma Sınavı Günü Yapılacak İşlemler
    • Savunma Sınavı Sonrası İşlemler
  • Ders Kaydı ve Kayıt Yenileme İşlemleri
  • Ders İçerikleri ve Bilgi Paketi
  • Yüksek Lisans Programları

Enstitümüz

  • Hakkımızda
  • Yönetim
  • Akademik Kadro
  • Aday Öğrenci Başvuru
  • Yüksek Lisans Programları
  • Ders İçerikleri ve Bilgi Paketi
  • Ders Kaydı ve Kayıt Yenileme İşlemleri
  • Genel Dilekçe ve Formlar
  • Tez Dilekçe ve Formlar
  • Tez Savunma Sınavı İşlemleri
  • Haftalık Ders Programları
  • Sınav Programları
  • Mezuniyet İşlemleri
  • Yüksek Lisans Akış Şeması
  • Yönetmelik ve Yönergeler
  • Organizasyon Şeması
  • İletişim
  • Ödeme ve Banka Bilgileri

İncek Kampüs

Ahlatlıbel, Incek Şht. Savcı Mehmet Selim Kiraz Blv No : 129, 06805 Gölbaşı/Ankara

+90 (312) 586 70 00 (Santral)

info@ufuk.edu.tr

Balgat Kampüs

Mevlana Bulvarı (Konya Yolu) No:86-88 (06520) Balgat – Ankara – TÜRKİYE

+90 312 204 40 00 (Santral)

info@ufuk.edu.tr