"Geleceğe Işık Tutan Üniversite"
  • Ana Sayfa
  • Kütüphane
  • Hastane
  • Engelsiz Ufuk
  • İletişim
Online İşlemler
  • Online Ödeme
  • FAKÜLTEMİZ
    • FAKÜLTEMİZ HAKKINDA
    • Dekanın Mesajı
    • Genel Bilgiler
    • Organizasyon Şeması
    • Fakülte Tanıtımı
  • FAKÜLTE KADROSU
    • Yönetim
      • Dekanlık
      • Fakülte Kurulu
      • Fakülte Yönetim Kurulu
    • Akademik Kadro
    • İdari Kadro
  • BÖLÜMLER
    • Eğitim Bilimleri Bölümü/ Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı
      • Bölüm Hakkında
      • Akademik Kadro
      • Haftalık Ders Programı
      • Sınav Bilgileri
      • Ders İçerikleri
      • Bölüm Duyuruları
    • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü/ İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
      • Bölüm Hakkında
      • Akademik Kadro
      • Haftalık Ders Programı
      • Sınav Bilgileri
      • Ders İçerikleri
      • Bölüm Duyuruları
    • Özel Eğitim Bölümü / Zihin Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı
      • Bölüm Hakkında
      • Akademik Kadro
      • Haftalık Ders Programı
      • Sınav Bilgileri
      • Ders İçerikleri
      • Bölüm Duyuruları
  • ÖĞRENCİ
    • Akademik Takvim
    • Ders Programları
    • Sınav Bilgileri
      • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Sınav Programı
      • İngiliz Dili Eğitimi Sınav Programı
      • Zihinsel Engelliler Eğitimi Sınav Programı
  • MEVZUAT
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Formlar
  • ADAY ÖĞRENCİ
    • Kampüste Yaşam
  • İLETİŞİM

EĞİTİM FAKÜLTESİ 2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ ÖĞRETİMİ DUYURUSU

  • Anasayfa
  • Duyuru ve Haberler
  • EĞİTİM FAKÜLTESİ 2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ ÖĞRETİMİ DUYURUSU

 

EĞİTİM FAKÜLTESİ
2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ ÖĞRETİMİ DUYURUSU

TARİH

KONULAR

16-17 Haziran 2025

Öğrenci Başvuruları ve Yaz Öğretiminde Açılacak Derslerin Belirlenmesi

18-20 Haziran 2025

Yaz Öğretimi Kayıtları

23 Haziran 2025

Derslerin Başlaması

15 Temmuz 2025

Demokrasi ve Milli Birlik Günü

08 Ağustos 2025

Derslerin Son Günü

09-16 Ağustos 2025

Yaz Öğretimi Sonu Sınavları

22 Ağustos 205

Yaz Öğretimi Sonu Sınav Notlarının Teslimi ve Sisteme Girilmesi İçin Son Gün

23 Ağustos 2025

Yaz Öğretimi Sınav Notlarının İlanı

 

YAZ ÖĞRETİMİ KAYIT İŞLEMLERİ

 

  1. 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılında Fakültemizde altı (7) hafta süreyle Yaz Öğretimi yapılacaktır.
  2. Yaz Öğretimine başvurabilmek için öğrencilerin;
    • Yıl içerisinde aldığı derslerden bir veya birkaçında CC, DC, DD, FF notlarından birini almış olması,
    • Ders yükü nedeniyle yıl içerisinde alamadığı, yıla ait dersler bulunması,
    • Genel ortalamasının son dönem itibariyle 3.00 ve üzeri olması koşuluyla, danışmanın önerisi Bölüm Başkanının onayı ile bir üst yıla ait en fazla 2 (iki) ders alabileceklerdir. (Ufuk Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği Madde 25/2)
  3. Yönetmelik gereği Yaz Öğretiminde en fazla on (10) kredilik ders alınabilir.
  4. Ders kayıtlarına ilişkin tüm işlemler Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden yapılacaktır.
  5. 16-17 Haziran 2025 tarihleri arasında öğrenci bilgi sisteminden, Başvuru İşlemleri

> Yaz Okulu Ön Talep Toplama modülünü tıklayarak almak istediğiniz dersleri ekleyiniz. Bu tarih aralığından sonra ön ders değişikliği mümkün olmayacaktır.

  1. 18-20 Haziran 2025 tarihleri arasında ise Müfredat/Bölüm Dışı Dersler butonunu tıklayarak ders kaydınızı yapınız. Ders kaydınızı kesinleştirdiğinizde ekrana yansıyan ücreti Halk Bankası şubelerine T.C. Kimlik No ibraz ederek ödeyebilirsiniz. Ders kaydını kesinleştiren, ücretini ödeyen ve danışman onayı alan öğrencilerin, yaz öğretimi ders kaydı tamamlanmış demektir.
  2. Öğrenciler T.C. kimlik numaraları ile herhangi bir Halkbank Şubesinden ödemelerini yapacaklardır.
  3. Ufuk Üniversitesi yaz öğretimi ücretli olup, burslu öğrenciler de dâhil olmak üzere öğrencilerin 7 (yedi) haftalık öğretim süresince bir dersin kredi saati ücreti KDV dâhil 6.000,00 TL’dir.

Ücretlerin Yatırılacağı Hesap Numarası: (EFT İçin) Halk Bankası Çukurambar Şubesi (Şube Kodu: 1310)

TL Hesap No: 16100002 (IBAN TR49 0001 2001 3100 0016 1000 02)

Açıklama olarak; Kimlik No ve Ad Soyadı belirtmek kaydı ile ücretlerini ödeyebileceklerdir.

  1. 667 Sayılı KHK ile üniversitemize kayıt yaptıran öğrencilerin ödeme işlemleri için Üniversitemiz Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğü ile görüşmesi gerekmektedir.

Halk Bankası Çukurambar Şubesi (Şube Kodu: 1310)

TL Hesap No: 16100041 (IBAN TR63 0001 2001 3100 0016 1000 41)

Açıklama olarak; Kimlik No ve Adı-Soyadı belirtmek kaydı ile ücretlerini ödeyebileceklerdir.

  1. 2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı önlisans ve lisans programlarında yaz öğretimi için, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununun Ek 26. maddesi, Ufuk Üniversitesi Mütevelli Heyet Kararları ile Ufuk Üniversitesi Yaz Öğretimi Yönetmeliği hükümleri gereğince;
  1. Yaz Öğretiminde Öğrenci Bilgi Sisteminde ders seçiminde bulunan öğrencilerimizin, bir dersin açılabilmesi için en az öğrenci sayısı şartının sağlanamaması durumunda, yaz öğretiminde açılamayan dersleri diğer üniversitelerden almak istemeleri halinde dilekçeleri ve onaylı ders içerikleri ile birlikte dekanlığa başvuru yapmaları gerekmektedir.
  2. Ders içeriklerini ve not sistemlerini Ufuk Üniversitesi Yaz Öğretimi Yönetmeliği, Yaz Öğretimi ile İlgili Esaslar Madde 8-(16) Yaz öğretiminde başka üniversitelerden ders alan öğrenciler ara sınav ve yarıyıl sonu sınavı notlarını resmi yazı ile belgelendirmek zorundadırlar.
  3. Fakülte Yönetim Kurulunca karar alınması koşulu ile Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 14.09.2017 tarih ve 62110 sayılı yazısı doğrultusunda yaz öğretiminde dersi açılmayan öğrencilerin Ankara ilindeki diğer üniversitelerden ya da ilgili yılda (2024-YKS) üniversitemizin programının taban puanından daha yüksek bir programın verildiği Üniversitelerin yaz öğretiminden ders alabilirler.

 

  1. ÖNEMLİ NOT: Yaz okulu ödemesini zamanında ve eksiksiz yatıran öğrencilerin kayıtları geçerli olacaktır. Açılması kesinleşen derslere kayıt olmuş öğrenciler, ders seçiminde değişiklik yapamayacaklardır. Açılmış derslere kayıt için yatırılan ücret hiçbir koşulda iade edilmeyecektir.

 

  • EĞİTİM FAKÜLTESİ 2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ ÖĞRETİMİ DUYURUSU
  • 10-16 Mayıs Engelliler Haftası Kapsamında Özel Eğitim Paneli Gerçekleştirildi.
  • Dr. Öğr. Üyesi Banu Karaahmetoğlu Özel Eğitim Bölümü kadrosuna dahil oldu.
  • Prof. Dr. Süleyman Doğan, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı Akademik Kadrosuna Dahil Oldu
  • Prof. Dr. Arif Sarıçoban, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Kadrosuna Dahil Oldu
  • Özel Eğitim Bölümü Zihin Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Üye ve Elemanları Fakülte Kadromuza Dahil Oldu
  • Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü İlk Akademik Toplantısını Gerçekleştirdi
  • 2024-25 Bahar Yarıyılı Ara Sınav Programları
  • İngiliz Dili Eğitimi Bölümü Öğretim Üyeleri Öğrenci Görüşme Saatleri
  • Eğitim Bilimleri Bölümü (RPD) Öğretim Üye ve Elemanları Öğrenci Görüşme Saatleri

Fakültemiz

  • FAKÜLTEMİZ HAKKINDA
  • Dekanın Mesajı
  • Genel Bilgiler
  • Organizasyon Şeması
  • Fakülte Tanıtımı

İncek Kampüs

Ahlatlıbel, Incek Şht. Savcı Mehmet Selim Kiraz Blv No : 129, 06805 Gölbaşı/Ankara

+90 (312) 586 70 00 (Santral)

info@ufuk.edu.tr

Balgat Kampüs

Mevlana Bulvarı (Konya Yolu) No:86-88 (06520) Balgat – Ankara – TÜRKİYE

+90 312 204 40 00 (Santral)

info@ufuk.edu.tr

  • Instagram
  • Facebook
  • X
  • YouTube