"Geleceğe Işık Tutan Üniversite"
  • Ana Sayfa
  • Kütüphane
  • Hastane
  • Engelsiz Ufuk
  • İletişim
Online İşlemler
  • Online Ödeme
  • AKADEMİK TAKVİM / ACADEMİC CALENDAR
  • BİLGİLER / INFORMATİONS
  • İLETİŞİM/ CONTACT US

Öğrenim Hareketliliği

  • Anasayfa
  • Top
  • Belgeler / Documents
  • Öğrenim Hareketliliği

İlk Başvuru Aşaması

Öğrencinin ilanı takip eden süreçte öğrenim hareketliliğine ilk başvuru için tamamlaması gereken 4 adet belge bulunmakta. Bunlar:

  1. İlanda belirtilen tarih aralığında https://turnaportal.ua.gov.tr/ adresinden başvuru yapmak.
  2. Yabancı dil sınavı sonuç belgesi. (düzenlediğimiz merkezi sınava girenlerden istenmeyecektir)
  3. Transkript
  4. Fotoğraflı özgeçmiş.

 

Hareketliliğe Hazırlık Aşaması

Başvurunun olumlu sonuçlanması ve yerleştirmenin yapılması durumunda öğrencinin tamamlamakla sorumlu olduğu 3 adet belge bulunmakta. Bunlar:

  1. Buraya tıklayarak indirebileceğiniz Öğrenim Anlaşması Formu (Learning Agreement for Studies)
  2. Öğrenim Hibe Sözleşmesi. Bu sözleşme ofisimiz tarafından tedarik edilecek ve ofisimizde imzalanacaktır. (Doldurulmadan önce Halk Bankası Çukurambar Şubesi’nden vadesiz avro hesabı açtırılmalıdır.)
  3. Buraya tıklayarak indirebileceğiniz Erasmus Öğrenci Beyannamesi öğrencilere yol göstermesi için Avrupa Komisyonu tarafından hazırlanan bir metindir. (Öğrencinin gitmeden okuması önerilmektedir.)

 

Hareketlilik Aşaması

Öğrencinin misafir olacağı kuruma yerleşmesinin ardından tamamlayarak ofisimize ulaştırması gereken 2 adet belge bulunmakta. Bunlar:

  1. Buraya tıklayarak indirebileceğiniz; öğrencinin kuruma yerleştiğini onaylar nitelikte, yetkili birimler tarafından doldurulmuş ve imzalanmış Confirmation of Arrival belgesi.
  2. Buraya tıklayarak indirebileceğiniz Öğrenim Anlaşması Formu’nun “During the Mobility” kısmı. (yalnızca sözleşmede / derslerde değişiklik meydana gelmesi halinde gereklidir)

Hareketlilik Dönüşü Temin
Edilmesi Gereken Belgeler

Öğrenci hareketliliği tamamlamasının ardından, öğrenim amacıyla misafir olduğu kurumdan ayrılmadan aşağıda belirtilen belgeleri temin etmelidir.

  1. Gidilen kurum yetkilisi tarafından öğrencinin varışına istinaden “Arrival” kısmı doldurulan Confirmation of Arrival and Departure belgesinin, “Departure” kısmının doldurulması.
  2. Not Dökümü (Transcript of Records)
  3. Buraya tıklayarak indirebileceğiniz Certificate of Attendance (Katılım Sertifikası)

 

Hareketlilik Dönüşü Ofisimize
Teslim Edilecek Belgeler

 

Öğrenci hareketliliği tamamlanmasının ardından, aşağıda  belirtilen belgeleri tam ve eksiksiz doldurulmuş biçimde ofisimize teslim etmekle yükümlüdür.

  1. Nihai Rapor (EU Survey) (Mobility Tool+ üzerinden, doldurulacaktır)
  2. Buraya tıklayarak indirebileceğiniz, her iki kısmı da yetkili birimlerce doldurulmuş Confirmation of Arrival and Departure belgesi.
  3. Not Dökümü (Transcript of Records)
  4. Buraya tıklayarak indirebileceğiniz, Certificate of Attendance (Katılım Sertifikası)
  5. Pasaport fotokopisi
  • Diğer Belgeler
  • Personel Eğitim Alma Hareketliliği
  • Personel Ders Verme Hareketliliği
  • Öğrenci Staj Hareketliliği
  • Öğrenim Hareketliliği

Akademik Takvim / Academic Calendar

İncek Kampüs

Ahlatlıbel, Incek Şht. Savcı Mehmet Selim Kiraz Blv No : 129, 06805 Gölbaşı/Ankara

+90 (312) 586 70 00 (Santral)

info@ufuk.edu.tr

Balgat Kampüs

Mevlana Bulvarı (Konya Yolu) No:86-88 (06520) Balgat – Ankara – TÜRKİYE

+90 312 204 40 00 (Santral)

info@ufuk.edu.tr